måndag 17 december 2012

sex dagar, fyra timmar och femtioåtta minuter kvar



Tiden bara flyger iväg och jag har saker att göra hela tiden. Skulle ha uppdaterat bloggen angående Scandic i fredags men då var man inte hemma förrän tolv så kröp direkt i säng. I lördas har de varit fullt upp med LIVE 12 vilket blev en väldigt lyckad kväll så hade inga tankar alls på det då och igår var man iväg på Ullared med goaste folket.

Eftersom att jag har i uppgift att blogga efter varje veckas slut så kommer här en sumering av de sista dagarna på Scandic hos vaktmästaren och för de här året. Torsdagen såg ut så som att jag och vaktmästaren sprang runt och stängde ner rum nu inför julen, likadant som jag gjorde veckan innan dess fast på en annan våning. Jag ställde i ordning inför kommande konferenser och gick även runt med den vikarierande vaktmästaren så att han skulle ha koll på allt. I fredag blev de lite småplock på morgonen, bytte eluttag, fixade med dörrar som var sega att öppna och åkte och hämtade en torktumlare. Där efter blev det brandskyddsövningar och det tjöt inte bara en gång utan si sådär fyrtio gånger med fem reps. Hjälpte även en av städerskorna att ställa ut vippar på bordet.

1 kommentar:

  1. Nu är jag nöjd och glad igen. Bra jobbad, Emelie. Kram Mia

    SvaraRadera