torsdag 15 november 2012

Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och att leva idag.







































Är på något så himlans bra humör just nu. Kom nyss hem från Scandic och förvånansvärt nog är jag inte trött ett dugg? Har verkligen varit en toppendag och receptionist är det yrket jag skulle kunna tänka mig efter studenten. Absolut. Har haft saker att göra hela passet idag. Började med att jag hjälpte Marie med konferens och gruppbokningar, sorterade papper och satte in i pärmar. Sen stod jag i receptionen och fick hjälpa en kund alldeles själv idag och dessutom stå i baren och hjälpa alla trevliga gäster där också ensam. Som sagt en mycket lyckad kväll och ser fram emot morgondagen! Slänger även upp en bild på den fina dessert som kocken kom ner med till oss idag. Hur snäll kan man bli egentligen?

1 kommentar: