torsdag 22 november 2012

bättre sent än aldrig,




Har under helgen införskaffat mig ett par riktig snygga skor må jag säga. Är verkligen kär i dem så tänkte inviga mina skor nu i helgen på lite fest med goa människor. 


Var även i söndags och kollade på Breaking dawn del 2 med Sara och Frej. Efter några misstag från biosalongen så sattes filmen äntligen igång och jag kan definitivt rekommendera den till alla er där ute! Helt klart värd att se.


Eftersom att det är torsdag idag då har jag som uppgift att berätta om min dag på Scandic. Den har varit som alla andra dagarna mycket bra! Alla som jobbar där är verkligen jättesnälla så jag trivs. Imorgon är det sista dagen i receptionen vilket jag kan tycka är rätt sorgligt, men så är det. Jag har ju trots allt lärt mig en hel del under de fem gånger jag har stått i receptionen och kan nu använda kassan helt själv, städa rummen i datorn, lägga till rum på namnen och halvt checka in personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar